Powered By Blogger

יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

פוליטיקה שורפת- עם מובחר

המדינה שלנו בנויה מהרבה אנשים טובים- קטנים כגדולים.בשעת צרה הם מתעלים על עצמם- וביום יום כל אחד בדרכו תורם לעצמו ולבניית המדינה.
נודה על האמת,בנינו פה מדינה לתפארת.
למרות הקשיים הרבים ולמרות הפוליטיקה הקטנה.
את רוב הדברים אנו יודעים איך ומה לעשות.
מעגל העוני- להכניס אותם לעבודה.חרדים לדוגמה- חלקם הגדול מוכשרים מאד עם יכולות.תארו לעצמיכם איזה מנוף [ שווה ערך לעליה הרוסית,אם לא יותר ]

אבל הפוליטיקאים שלהם בגלל הצורך לשלוט,הצורך לכח- לא מאפשרים להם.ולשם שלימות הקואליציה כל השאר משתפים פעולה.
שריפת הכרמל מדוע צריך לקרות אסון כדי לתקן את שטויות הפוליטיקה והמשרתים אותה.אין אף פוליטקאי ב-10 שנים האחרונות לפחות שחף מאשמה.מה היה צריך להעשות?מדוע צריך לחכות לאסון?
המחיר יקר מפז.
כואב,כואב,כואב זועק לשמים.
אני מקווה שהפעם העם לא ישתוק,לא ישכח ויאמר את דברו.
הגיע הזמן להסביר להם בפוליטיקה,פישלת,לא עשית את הנדרש ממך- לך הביתה!רק כך הם ילמדו לשרת אותנו נכונה.כי אנחנו בוחרים אותם לשרת אותנו.
הגיע הזמן שנקבע להם סטנדרטים לשירות הציבור.
אני והשריפה
לפני 3 שבועות נדרשתי לתת הצעת מחיר לויטראז'ים לבית כנסת בטירת כרמל.בשלב הבא נתבקשתי להגיע כדי לקחת מידות.האמת, התלבטתי,די רחוק,אני מאורים שבנגב המערבי,ארץ הקסאמים.היות והמזמין התעקש הגעתי לטירת כרמל
והיום אני שמח שכך עשיתי.
ביום שישי במהלך השריפה,תוך כדי התופת יצרתי קשר עם משה.כדי לשמוע מה נשמע,האם צריך עזרה,האם ההזמנה עדיין בתוקף.אודה על האמת,התלבטתי, האם להטריח אותו בשעת צרה.והוא בשיא האופטימיות - הכל יהיה בסדר- מתי אתה מתחיל?
מה אומר לכם,נראה לי שנרקמת פה תחילתה של ידידות,הרבה מעבר לאמן-לקוח.
ההתחיבות שלי לספק בזמן הקצר ביותר את הויטראז'ים היפים ביותר לבית הכנסת.להביא לאנשים טובים את המיטב שבי,ולהביא להם את האושר בעיניים.
אני מצפה בכיליון עינים לפגישה עם משה.
אשתדל לתעד את הפגישה,בטוח את התחושות.
אז חכו להמשך,בקרוב.